Samenwerkende partners

Opvang en ondersteuning

Samenwerkende partners

Logopediegroep Haarlem Noord

Op de maandag is logopediste Maartje Sypkens bij ons op school te vinden, zij begeleidt de kinderen met spraak- en taalproblemen. Ook ouders kunnen met vragen bij haar terecht tijdens het maandelijkse inloopspreekuur, meestal op de eerste maandag van de maand. Exacte data en tijden staan in de kalender. De hoofdvestiging van de logopediegroep is gevestigd aan de Rijksstraatweg 17 A in Haarlem.

Telefoonnummer 06 193 153 08
E-mail: info@lghn.nl
https://www.lghn.nl/

Kinderfysiotherapie

De meeste kinderen ontwikkelen zich bijna ongemerkt en spelenderwijs. Sommige kinderen ontwikkelen zich langzamer, houterig, onhandig of op een andere manier. Dit kan belemmerend zijn voor de motorische en/of sociale ontwikkeling.

Deze kinderen kunnen baat hebben bij behandeling door de kinderfysiotherapeut. Wij werken met Luuk van de Haterd | Kennemerland sport-revalidatie.nl. Luuk is een dag per week op school om zijn praktijk uit te oefenen. Voor kleine of grote vragen over kinderfysiotherapie bent u welkom op het inloopspreekuur. De data zijn te vinden in de agenda van Social Schools.

Luuk van de Haterd
https://sport-revalidatie.nl/

Jeugdgezondheidszorg GGD Kennemerland

We werken samen met jeugdgezondheidszorg (JGZ) GGD Kennemerland. Aan onze school is een team van een jeugdarts, een jeugdverpleegkundige en een assistente verbonden. De jeugdgezondheidszorg begeleidt de gezondheid, groei en ontwikkeling van uw kind. Hebt u vragen over onder andere gezondheid, groei, opvoeding, gedrag, slapen, bedplassen, dan kunt u deze aan de jeugdgezondheidszorg stellen. De JGZ is op werkdagen van 8.30 - 12.00 en 13.00 - 17.00 bereikbaar via 088 995 95 95 of via jgz@jgzkennemerland.nl.

Het CJG verzorgt een inloopspreekuur op onze school. De data hiervoor kunt u terugvinden in de jaarkalender. Tijdens dit spreekuur kunt u kennismaken met de CJG coach en kleine en grote vragen stellen over de gezondheid, groei en ontwikkeling van uw kind(eren).